یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

وضعیت قرمز1

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ب.ظ

هوالولی

به جای مقدمه:

در خبرگزاری متراس قرار بر این است که اخبار و اتفاقاتی را که خیلی قرمز اند  را گوشزد کنیم،همین.

منبع اخبار: نشریه عبادی سیاسی عبرت های عاشورا.

*یکی از نمایندگان مجلس ،اخیرا در سخنرانی خود-که در موضوع نقد توافق ژنو بیان کرده-می گوید:در جریان دیدار اخیر مردم قم با رهبر معظم انقلاب که در روز 19دی برگزار گردید،هنگامی که جمعیت حاضر اقدام به سردادن شعار(از تو به یک اشاره،ازمابه سردویدن)نمودند،رهبرمعظم انقلاب فرمودند:کار از اشاره گذشته است .

با این مقدمه قطعا برای اهل بصیرت،واضح است که رهبر عزیز انقلاب ،طی ماه های اخیر،همواره صراحتا بر نکاتی اشاره وتا کید فرموده اند که متاسفانه از سوی برخی مسئولان،عملی واجرایی نشده است.

 

*منابع مطلع خبری اعلام کرده اند:برخی از مدیران ارشد اخراج شده ی هسته ای در سازمان آب وفاضلاب به کارگیری شده وبرخی از دانشمندان هسته ای  که در لیست ترور غربیها قرار دارند بدون امکانات حفاظتی در تردد هستند.

*در سایه ی تساهل وتسامح وزارت فرهنگ وارشاد دولت 11نشر چشمه،ناشر توهین کننده به اهل بیت رفع توقیف شد.

*گزارش های رسیده حاکی از رفع توقیف3 نشریه با گرایش کمو نیستی در دانشگاه تهران وامیر کبیر خبر می دهند.

*یک منبع آگاه نوشت:در یکی از موسسات زیر مجمو عه ی وزارت ارشادکه فعالیت های هنری این ارگان  را انجام می دهد بعد از برگزاری مراسم تودیع  ومعارفه ی ریاست جدید،به کارمندان زن دستور داده شد تا بدون چادر سر کار حاضر شوند واز لباس فرم استفاده کنند.

*بر اساس اخبار،در بین دولت مردان کنونی که دارایی های خود را اعلام کرده اند،آقای ن دارایی خود را930 میلیارد تومان وآقای ز  از جمله دارایی خود در تهران را یک قطعه زمین 4هزار متری  در خیابان میر داماد اعلام کرده که قیمت هر متر آن20میلیون تومان تخمین زده می شود.

*ظریف در گفت وگو با شبکه تلوزیونی فونیکس آلمان  گفت:رییس جمهور ایران تعهد دارد که این 2شخص متعرض(میر حسین موسوی وکروبی) را از حصر  آزاد شوند و او به تعهد خود پایدار است.

*در شرایطی که  بخش هایی از مردم کشورمان گرفتار برف وکولاک وقطعی آب و برق وگاز بودند دکتر فرهادی رییس جمعیت هلال احمر کشور برای شرکت در اجلاس ژنو به سوئیس سفر کرد که این امر باز تاب منفی فراوانی در میان مردم مناطق بحران زده داشته است.این در حالی است که در ابتدای دولت دکتر احمدی نژاد که مردم این منطقه دچار بحران مشابه  شده بودند خود رئیس جمهور وقت بدون درنگ در این منطقه حضور داشت.

*حجت الاسلام حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس گفت:اکثریت نمایندگان مجلس شامل دریافت سبد کالا شدند,ولی برخی از کارمندان مجلس که نیازمند این سبد بودند,از دریافت آن محروم شدند،این چه عدالتی است؟!وی افزود:ما وزیری را به کمیسیون دعوت کردیم ،حرف های زیادی زدیم اما اودر جلسه کمیسیون چرت می زد!

*آمریکا در اقدامی مداخله جویانه ،رسما خواستار پایان حصر سران فتنه شد.در همین راستا معاون وزیر خارجه ی آمریکا گفت:ما با تداوم تحریم ها ،همچنان ایران را در موضوع موشک های دور برد وحمایت از حزب الله تحت فشار قرار خواهیم داد.

* مریلا زارعی که بخاطر ایفای نقش درفیلم شیار143جایزه بهترین بازیگر زن رابه خود اختصاص داده بود گفت:خسران گذشته را با نقش مادر شهید جبران کردم.گفتنی است:پوشش نسبتا مناسب وی در جشنواره فیلم فجر،مورد توجه اهالی فرهنگ قرار گرفت.

*سخنگوی دولت گفت:دیدید که رئیس جمهور  بافروتنی از مردم به خاطر سبد کالا عذر خواهی کرد با این که استحقاقش را نداشت!!!!

*با وجود ربوده شدن 8 مرزبان ایرانی توسط گروهگ جیش العدل وزارت خارجه در مقابل پاکستان  وعربستان نیز موضع انفعالی گرفت.

*محمود سریع القلم که وی به عنوان مشاور روحانی نام برده می شود، 3 روز پیش از شروع اجلاس داووس به سوئیس سفر کرده وبا بستن کروات وپوشش غربی در این اجلاس شرکت کرده بود.وی اخیرا اقدام به توهین به بخشی از مردم کرده بود وگفته بود:آن ها در سطحی نیستند که در باره مسائل هسته ای  کشور اظهار نظر کنند.وی در اظهار نظری گفته بود:کسانی که زبان انگلیسی نمی دانند نمی توانند منطقی فکر کنند.

*مدیر کل اقتصادی بانک مرکزی از تورم25درصدی سال آینده بدون در نظر گرفتن هدفمندی وافزایش حامل ها ی انرژی خبر داد.

*سخنگوی دولت از خسارت  400 میلیاردی تومانی بارش برف به استان های گیلان ومازندران خبر داد.برخی معتقد اند میزان خسارت وارده تقریبا برابر قسط اول دریافتی بابت برداشته شدن تحریم هاست.

*معاون اداره کل صنعت ومعدن وتجارت کرمانشاه از کشف مقادیری مرغ منجمد فاسد در محل توضیع سبد کالا در این استان خبر داد.

*مسئولان دانشکده  هاروارد  آمریکا اخیرا اقدام به درج ترجمه ی  آیه ی کونوا قوامین بالقسط...در سر در این دانشکده نموده اند.

 

تمام

 

  • مصطفی شمس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی