یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

خواص خواص

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۴۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن ارحیم

بدون مقدمه

در موضعیت کنونی کشور ما متاسفانه,متاسفانه,آن کسانی که در کشور به اسم خواص وآقای دکتر ومهندس وجامعه شناس وباز هم متاسفانه آیت الله شناخته می شوند واقعا نسبت به مسائل خوابند وخوابی زمستانی را در پیش گرفته اند ومشغول خواندن آواز«خر برفت وخربرفت وخر برفت»شده اند وبی خبر از همه جا که واقعا خرشان را برده اند.وشاید حتی بعضی از آنها را,البته بعضی از آنها را,نتوان از این خواب بیدار کرد.به قول قدیمی ها کسی را که خواب است را می شود بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده را نمی شود بیدار کرد.

گناهی هم ندارند,امان از فراموشی که همه چیز را در چند لحظه نابود می کند.شاید یادشان رفته است که وقتی نان این انقلاب را می خورند,نان محبت این مردم پر محبت را می خورندباید در مسیر انقلاب جهشی ایجاد کنند وآنرااز مرحله ی آغازین که در آن قرار داد بیرون آورده وآن را به مراحل بعدی که سعادت ملت عزیز ایران که نه,بلکه سعادت کل جهان هستی را در بر داردبرسانندتا آخر سر آن مظهرعشق حقیقی وعدالت حقیقی دستان خشک وبی روح مارابگیرد وبا چشم هایش جاده ی تنهایی ما را پر از عشق کند.

اما قسمت عمده ومشکل ما با آدم ها ی 2روست. همان واعظانی که جلوه در محراب ومنبر می کنند.کسانی که خود را از پایه های نظام جمهوری اسلامی می دانند,خود را صاحبان انقلاب می دانند,ادعا های جالبی هم دارند,مثلا می گویند:ما در اوایل انقلاب به امام چسبیده بودیم,زیر عبای امام بودیم,امام بدون ما شب خوابش نمی بردو....ولی هیچ وقت نشنیدیم بگویند ما همانانی بودیم که جام زهر را به امام نوشاندیم واز آن روز به بعد امام حرف هایشان را فقط از طریق نامه ها یشان با مردم می زدند.

هیچ وقت نگفتند وما نشنیدیم که بگویند ما همان کسانی بودیم که فرهنگ سرا ها را ایجاد کردیم تانقش مساجد را در زندگی مردم کم کنیم وتنها در دیوار ها ی خود زندانی اش کنیم.مساجد را تاهمین الآن مانند کلیسا کرده اند,جایی فقط برای عبادت تنها آن هم خشک خالی.مردم مشکلات دارند,به مسجد چه.در بازار مشکلات وجود دارد,به مسجد چه.مسئولین کشور خوابند به مسجد چه.در دنیا اتفاقاتی افتاده است,به مسجد چه و...

البته سوتفاهم نشود,منظور این نیست که فرهنگ سرا ها بد هستند,البته که فعایت ها مثبتی هم در این فرهنگ سرا ها شکل می گیردولی فقط صرفا در این جا هدف وبنیان درست شدن فرهنگ سرا هادر دوران سازندگی گفته شد.گاهی اوقات جوک های قشنگی هم می گویند مثلا می گویند پرداخت یارانه ها یک جریان وحرکتی گدا پروربود,شرف وعزت مردم در این صف یارانه ها به باد رفت.خب قشنگ بود.شاید اینان شرف وعزت را در صف های کوپنی می دیدندکه باید ساعت ها در صف می ایستادی تا کالایی را که دولت برایت در نظر گرفته است را بخری,اگر برنج بود, برنج,اگرهم روغن بود,روغن.یعنی اختیاری در خرید کالای مورد نظر نداشتی.

حالا هم که قرار است کالاهای مانده در انبار سرمایه داران را در سبدی زیبا وگل منگول به ما بدهند,خیلی هم ممنون دستشان درد نکند!!!!!!!

کلام آخر:

این که انقلاب اسلامی ایران صاحبی دارد به اسم خدا.جریان نفاق وتبعاتش نمی تواند دستی در این انقلاب ببرند وتنها کاری که آن ها می تواندد بکنند سنگ انداختن جلوی پای انقلاب ومردم ماست.وگر نه این انقلاب واژه ها ومفهوم هایی را نمی فهمد مثل«شکست,از بین رفتن ,نمی شود ,نمی توانیم و...»

تمام.

  • مصطفی شمس

نظرات  (۲)

با سلام
تصاویر خام شهید مدافع حرم سردار شهید محمود رضا بیضایی
در www.galam.blog.ir
ضمنا خوشحال میشم اگه افتخار تبادل لینک بدین
با تشکر بدرود
احسنت...حرف دل ما رازدی...انشاالله با ظهور حضرت وغربال گری ایشون ما از دست خواص بی خواص نجات پیدا میکنیم....بخصوص از دست پدر بزرگ انقلاب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی