یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

هدیه ای برای همه...

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۴۳ ب.ظ

مطلب در ادامه مطلب...

بسم الله الرحمن الرحیم

همان طور که می دانید اسلام را نمی شود زندانی جایی کرد.نه آمریکا,نه ایران,نه عراق ونه هیچ کشور دیگری مورد نظر اسلام نیست.اسلام برای خود مملکت خصوصی وشخصی درست نکرده است,بلکه نظر اسلام تمام عالم است.همه ی کشور ها وممالک باید زیر پرچم اسلام باشد.البته نه این که بخواهیم بگوییم اسلام قدرت طلب است.بلکه اسلام تمام دنیا را می خواهد تا تمام انسان ها را داشته باشد تا بتواند راحت تر بشر را از اسارت ها وظلم ها نجات دهد واورا به عدالت حقیقی برساند.

حکومت جهانی اسلامی برای به دست گرفتن تمام عالم وحکومت رانی بر سر آن نه یک هدف برای اسلام بلکه وسیله ای است برای این که عدالت بر قرار شود ودر سایه ی آن حکومت, عشق ومحبت به خدا وهمه ی انسان ها در بین بشر موج بزند ودست تمام ظالم ها وقدرتمندانی که گاهی بااسم اسلام وانقلاب می خواهند مانند زالو اموال مردم را بمکند قطع کند.

برای اسلام شمال یا جنوب ,غرب یاشرق ,فرق نمی کند بلکه اسلام یک دین الهی است,همان طور که خدای متعال برای همه ی انسان ها خداست.

گاهی فکر می کنیم خدا فقط برای مسلمانان است بلکه این گونه نیست.خدا اگر خدای مسلمانان است به همان نسبت هم خدای مسیحی ها ویهودی هاست,خدای شرقی ها وغربی هاست.به طور مثال آیا خدا فقط به مسلمانان روزی می دهد؟یعنی ما با دل سیر می خوابیم وآنان با شکم گرسنه؟پس اسلام هم که دین همان خداست برای همه ی است.

نکته ی دیگر که باید عرض شود آن است که اسلام فقط در سطح کلان فعالیت نمی کند بلکه در جزییات زندگی انسان ها هم وارد می شود وآن برای آن است که اسلام می داند حتی کم ترین چیز ها می تواند در سعادت انسانی تاثیر داشته باشد ودلیل این کارش هم برای همان تربیت انسان است.هر چه نباشد می خواهد بشر رانجات دهد. اسلام برای هر شخصی در هر نقشی حقوقی قائل شده است.فرزند نسبت به پدر ,پدر نسبت به فرزند,خانواده ها نسبت به یکدیگر وحتی هر انسانی در رابطه با خودش چه حقوقی را باید رعایت کند.وبه طور اجمال می خواهد انسان را انسان کند.مودب به آداب انسانی کند.(البته اگر عده ای نگویند امانیسم شده ای!!!!!!!!!)

قسمت بعدی بعدا

  • مصطفی شمس

نظرات  (۱)

  • یارخراسانی
  • سلام رزمنده مطا لب وبلاگتون بسیار عالی و اموزده هستن.

    موفق باشید

    یاحق 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی