یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

امتحان آمریکا...

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

آمریکا که بود وچه می کند اهداف او از مذاکره را نام ببرید؟

 مقام معظم رهبری:

*ما با آمریکا هیچ مذاکره ای نداریم زیرا اصلا نیازی به او نداریم.

*سرآغاز استقلال  ملت ایران  با قطع شدن روابط با آمریکا رقم خورد.

*هدف آمریکا از داشتن  رابطه با کشور های جهان سوم  به ویژه ایران  حضور همه جانبه  در این کشور هاست.وهدف از حضور همه جانبه در مواردی از قبیل تحمیل سلطه , ایجاد وابستگی ,گسترش سیطره ی سیاسی واقتصادی ,ایجاد قرنطینه ی سیاسی  به منظور جلو گیری از خود باوری و وحدت ملت ها ,ترویج فساد اخلاقی و.... خلاصه می شود.

* آمریکایی ها با مطرح کردن بحث مذاکره اهداف مختلفی را مد نظر دارند.هدف از طرح این پیشنهاد در وهله ی اولبه به نیات شیطانی آمریکا بر می گردد چرا که آنان در صدد اند تا با طرح مذاکره اول سلطه ی خود را به ایران تحمیل کنند  ثانیا ابر قدرتی خود را ثابت کنند ثالثا سیاست ها ونظرات امام را خدشه دار کنند واین طور وانمود کنند که ملت ایران از حرف های امام خمینی گذشته است.ونکته ی دیگر آن که با مطرح کردن مذاکره قبح رابطه وگفت وگو با آمریکا را شکسته وآن را امری عادی جلوه دهند و دیگر این که با طرح مساله ی مذاکره نشان دهد که انقلاب اسلامی  با آن صلابت خودش همه ی حرف ها وداعیه ها را کنار گذاشته وتوبه کرده است وهمه ی اصول خود را به خاطر مذاکره با آمریکا زیر پا گذاشته است.

*ما با آمریکا حتی 1لحظه هم کنار نخواهیم آمد.

*وحدت,مقاومت واراده ی ملت رمز پیروزی ما در برابر آمریکا ست.

*کسی مرگ بر آمریکا را به ملت ایران یاد نداد مرگ بر آمریکا از اعماق  جان یکایک مردم بر آمد.

*ایران اسلامی هیچ نیازی به آمریکا ندارد.

امام خمینی

*آن هایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.

*در راس همه مسائل اسلامی قضیه مواجهه با آمریکاست.

*اگر ما باآمریکا ویا سایر ابر قدرت ها کنار آمده بودیم گرفتار این مصائب نبودیم (منظور سختی ها وگرفتاری وکشته هایی که آن زمان ملت ما می داد)ولی مردم ما دیگر به هیچ وجه حاضر نیستند تن به خواری وذلت دهند.ومردم ما مرگ سرخ را به زندگی سیاه ترجیح می دهد.

*آمریکا نظر سو به شما دارد.شما را برای مصالح خودش می خواهد استخدام کند واستخدام کرده است.

*آمریکاست که اسلام ناب را وقرآن مجید را مضر به حال خود می داند ومی خواهد آن را از جلوی خود بر دارد.

*در ندگانی هستند که از هیچ جنایت وخیانتی برای مقاصد شوم جنایت کارانه ی خود دست نمی کشندوبرای ریاست وطمع های خود دوست ودشمن را نمی شناسند ودر راس این درندگان آمریکاست,این تروریست بذات(در این جا امام می فرمایند تروریست بذات خیلی ها هستند می گویند شاید آمریکا ی این زمان با آمریکای دوران امام خمینی فرق کرده باشد.ولی ما می بینیم که امام از واژه ی ذات استفاده کرده اند.ببینید ذات نمک شور است شما هیچ وقت نمی توانید ذات نمک را عوض کرده وآن را شیرین کنید همین طور در این رابطه ذات آمریکا را هم نمی توانید  عوض کنیدچون ماهیت وذاتش روی جهان خواری و... است.)

*من بار ها گفته ام والان هم اعلام می کنم که ایران باید تا قطع تمام وابستگی ها ی سیاسی ,نظامی ,اقتصادی,فرهنگی ,خود از آمریکا به مبارزات قاطع خود علیه این جهان خواران  بی رحم ادامه دهد.

*ایران ان شاالله دستش را پیش آمریکا تا ابد دراز نمی کند ولو این که فانی بشود.آن ها گمان می کنند که ما برای فرض کنید یک نفت یا برای چیز دیگر تسلیم آمریکا می شویم .در صورتی که نه ما تا فنای خودمان تسلیم هیچ کس نمی شویم.

*جهان باید بداند که ایران راه خود را پیدا کرده است وتا قطع منافع آمریکای جهان خوار ,این دشمن کینه توز,مستضعفین جهان با آن مبارزه ای آشتی نا پذیر دارند.

*تمام گرفتاری ما از این آمریکاست ,تمام گرفتاری از این اسرائیل است,اسرائیل هم از آمریکاست.

والسلام

  • مصطفی شمس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی