یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

.: احزاب بی معنی...(وظایف روحانیت) :.

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

::: بسمه تعالی :::

.: در این مقاله قصد توهینی به صنف خاص نبوده و فقط در پی بیان مشکلات وبه خود آمدن آن صنف است :.

این روز ها مردم یک روحانی را فقط برای مساجد و سوالات احکام و طهارت مطالبه کرده وبرای گرفتن حقشان از استکبار خارجی وداخلی هیچ انتظاری از او ندارند.

بلکه یک روحانی در میان مردم مانند یک شخص عادی رفتار کرده،که گویی لباس پیغمبر را بر تن نکرده است.

روحانی با چنین ویژگی،چگونه انتظار دارد مردم مانند اوایل انقلاب با او برخورد کنند؟

بعضی انتظارهایی چنین داشته و انحراف را از بطن مردم می دانند!!!

اگر جامعه ی کنونی طلبه ها و روحانیونی هم چون نواب صفوی،شهید بهشتی،شهید مطهری،شهید باهنرو... به خود می دید،امروز که در سال2014به سر می بریم و گویی مردم عوض شده اند،رفتار مردم با روحانیون مانند همان اوایل انقلاب بود.چرا که مردم می داننداین روحانی این گونه نیست که وقتی ببیند جمعیتی از اهالی باطل بر علیه حق فتنه درست کرده وحق را محکوم به انحراف وسحر وجادو و دروغ وفتنه می کنند او هم سکوت کرده و یا احیاناً با باطل همراه شود.

این روحانی این گونه نیست که وقتی ظلم ، وبدتر از آن منت گذاشتن بر سر ظلم، را از طرف دولت دید،او تنها در فکر نماز مغرب وعشای مسجدش باشد.

این روحانی برای مافیاهای اقتصادی وسیاسی امان نگذاشته و نمی گذارد بعد از 30سال که از انقلاب می گذرد هنوز چهره ی کثیف وذات خبیث احزاب و نمایندگان در پشت نقاب اسلام وانقلاب و رهبری پوشیده شود.

در جلد 10وص408 از صحیفه نور، امام خمینی(ره) می فرمایند:«گروه ها واحزاب سیاسی در بسیاری از چیز ها  باهم مخالف اند اما آنچه در آن موافق اند مخالفت با اسلام است.»

این جمله در دل هیچ کس ترس نیندازد در دل روحانیون وعلما ومراجع باید ترس بیندازد چرا که آن ها مجسمه ونشانه ای از اسلام وانقلاب شناخته شده اند وبه طبع بار گرانی بر دوششان است.

اگر ولایت می گوید احزاب با اسلام مخالف اند علما ومراجع چرا سکوت می کنند،در صورتی که مجلس شورای اسلامی ودولت و...همه وهمه حزبی هستند؟

مرجع،وطلبه ای تا یک بی حجابی، تا یک مدل فشن از یک جوان می بیند رگ غیرتش به جوش می آید و وقتی فساد در نظامات اقتصادی وسیاسی را می بیند سکوت می کنند!!!!

 شب هایی را ببینیدکه موضوع منبر مسجدش این باشد: شناخت اهداف شخصیت های حزبی وچگونگی مقابله با آن.

:؛: مصطفی شمس :؛:

  • مصطفی شمس

نظرات  (۱)

باسلام.
روحانیت ما ظواهر را حفظ بکنند ، دانشجویان خط امام وظایف معوقه شان را به دوش خواهند کشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی