یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

احزاب بی معنی باز گشت..

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۰ ب.ظ

::: بعد از گذشت زمانی دلم تاب نیاورد تا مطالبی را دوباره درباره ی احزاب برایتان نگویم .این شد که احزاب بی معنی دوباره باز گشت.

واما کار ما با احزاب سیاسی کشور که شامل کلیه ی اعضای مجلس شورا ی اسلامی و...است از آن جایی شروع می شود که باید بدانیم  اصلا احزاب سیاسی ما چه نوع اسلامی را قبول دارند یا بهتر بگویم چه اسلامی را باید قبول داشته باشند که اگر این طور نباشد  به هیچ دردی نمی خورند.

آن اسلامی می تواند نجات دهنده باشد که از نوع اسلام آمریکایی نباشد هر چند که نام اسلام بر پیشانی خود دارد.

اسلامی که بخواهد بازور گو مصالحه وسازش داشته باشد همان بهتر که نباشد.

اسلام آمریکایی اسلامی است که به آمریکا خوش بین است وبه او اعتماد می کند. اسلام آمریکایی اسلام سازش , اسلام دورویی ودروغ است که هدفش آن است که این انقلاب را به شکل های مختلف  وبا اسم های زیبا هم چون تدبیر,امید و...در مقابل دیدگان دشمنان ومردم مستضعف تمام جهان بد جلوه دهند ، و دهان دشمنان را برای حرف های بی اساس باز کنند.

تدبیر می کنند تا سبد کالا بدهند وگذشته از آن  آن صف های طولانی درآن  هوای سرد وبارانی در بعضی از استان ها، بعضی از قشر پایین جامعه شامل سبد کالا نشدند وبعضی از کار فرما های کارخانه ها شامل سبد کالا شدند وکارگر هایشان شامل آن نشدند. واین سو تدبیر در حالی است که چند روزی نمانده تا روزجشن پیروزی انقلاب برسد,عناصر ضد انقلاب در آن طرف مرز ها با استفاده از همین سوءتدبیر شروع به تبلیغات  سوء،علیه این انقلاب می کنند.

اسلام آمریکایی برای بد جلوه دادن انقلاب در عرصه ی سیاست خارجی برای ما عزت وشرف واستقلال نمی گذارد وبا اسم امید کشور را ناامید جلوه می دهد وحاضر است بر سر آن با دشمن معامله کند، حتی کارش به جایی می رسد که برای گرفتن حقمان(پول بلوکه شده)،حقمان( انرژی هسته ای) را می دهد.

انرژی هسته ای را با آن عظمت ، در جهت کسب رضایت دشمنی که ما باید طلبکار او در بسیاری از مسائل شویم،می دهند تا آن جور که کارشناسان اقتصادی محاسبه کرده اند پولی را که فقط برای یک هفته می توان برای کشور خرج کرد را ، نه به صورت نقد بلکه به صورت قسطی بگیرند و در بوق وکرنا کنند که ما غول تحریم ها را شکستیم ، ولی صبح که چشم باز می کردیم  می دیدیم  کارخانه ای دیگر از کارخانه هایمان تحریم شده است، حال کدام غول را شکسته بودند خدا می داند.

البته ما که سواد نداریم واز جای معدود تغذیه می شویم ولی  شاید منظورشان غول چراغ جادو بوده است!!!!!!!   

ودر پایان:

تا این جا تا حدودی با اسلام آمریکایی آشنا شدیم.خود به خود وقتی دین فرد یا گروهی اسلام آمریکایی باشد به همان نسبت به اسلام ناب محمدی پشت کرده وبی اعتقاد است.

والبته که این عمل اشتباهی است که بیاییم مجسمه ی اسلام آمریکایی را نام مسلمان بر آن نهاده ومسلم بخوانیم.

:::یاعلی:::

 

 

  • مصطفی شمس

نظرات  (۱)

هر چی میکشیم از دست این احزاب.
حزب فقظ حزب الله
رهبر فقط روح الله (تو امروز بخوان سیدعلی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی