یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

تاریخ را به نفع خودمان رقم بزنیم...

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

بسم رب الجواد

در پی حمایت کثیری از علمای شهر قم،از آیت الله مکارم شیرازی گرفته تاشاخه ای از شاخه های فتنه ی 88یعنی آقای یوسف صانعی,ببخشید,آیت الله یوسف صانعی نسبت به اقدامات خیلی مثبت دولت دروغ, ببخشید,راست گویان مانند قفل زدن بر پرونده ی هسته ای ,استفاده از سرمایه داران خیلی سر مایه دار بی درد وعوامل فتنه ی 88در منصب های مختلف حکومتی وزدن حرف های خیلی چیز مانند قائل نبودن به وجود هنرمند ارزشی وغیر ارزشی(تازه به دور از هدف اصلی که دارند،یعنی مانع شدن برای نرسیدن این انقلاب به اهدافش)برآن شد تامقاله ای در این باره نوشته شود.

تا آن جا که یادم می آید به سن تکلیف که می رسیدیم پدر ومادرهایمان به مامی گفتند که دیگر وقت آن رسیده است که مرجع تقلیدی را برای خود انتخاب کنی.ما هم آن را سر سری می گرفتیم.بعد هم که بچه ی خوبی می شدیم ومی خواستیم کسی را انتخاب کنیمگزینه هایی را روی میز می گذاشتند تایکی را انتخاب کنیم.ماهم می گفتیم این ها که باهمفرقی ندارند همه شان عمامه دارند،عبادارند،اسمشان هم که مجتهد است دیگر این مسخره بازی ها چیست،اصلا مرجع به چه درد می خورد.بعد هم مادرمان لب هایش را گاز می گرفکه این حرف هاچیست که تومی زنی زبانت را گاز بگیر پسرو...حال که کمی بزرگ تر شده اموقتی باخودم فکر می کنم چند چیز را به خوبی می فهمم وآن این که مجتهد علی را می شناسد،معاویه را می شناسد،ساده لوح نیست،به نوشتن کتابی تنها در باب طهارت واحکام بسنده نمی کند،افراد زمانه اش را به خوبی می شناسد،جهت گیری سیاسی درستی دارد وخلاصه ساسه العباد است.

تاریخ افرادرا به جهت گیری های سیاسی شان می شناسد در تاریخ نگفتند فلانی شراب می خورد،مست می کرد پس آدم بدی است می گفتند اوحسین را یاری نکرد پس آدم بدی است.از آن طرف نمی گفتند فلانی زیاد نماز می خواند یازیاد قرآن می خواند پس آدم خوبی است،می گفتندفلانی عمار است،مالک است همان که برای علی علیه السلام مانند هارون بود برای موسی علیه السلام,پس آدم خوبی است،یعنی تاریخ به چشم ها وگوش های باز نگاه می کند نه به اسم آیت الله وحجت الاسلام.البته نمی خواهم بگویم آیت الله بودن بد است نه من اصلا این حرف را نمی زنم بلکه می گویم کمی باید از عاقبت امور ترسید.

بیاییید تاریخ را به نفع خودمان رقم بزنیم.

والسلام15/11/92

 

  • مصطفی شمس

نظرات  (۱)

  • سعید ابراهیمی
  • سلام عزیز
    ای ول خیلی زیبا بود...
    قلمت پایدار...
    ی مهدی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی