یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

احزاب بی معنی...3

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۰۲ ب.ظ

بسم الله

ادامه احزاب بی معنی...

در آمریکا شما بگردید,نگاهی بیاندازید.شما هیچ وقت نخواهید دید که 2حزب در آمریکا باشد که بر خلاف مصلحت آمریکا عمل کنند.اما احزاب ایران همه باهم بر سر مصلحت های خود عمل می کنند,در بین این ها یک چیز هایی هم برای مردم تصویب می کنند.در بین احزاب ما پول پرستی و جاه ومقام یک اصل است.اصلا مردم مطرح نیستند.حال اگر می بینید وضعیت احزاب ما این گونه است فقط به خاطر یک چیز است وآن این است که تعهد اسلامی وجود ندارد.وحدت یک تعهد اسلامی است,اما چه وقت احزاب ما با هم تعهد داشتند؟آمریکا دید که این تعهد اسلامی برایش مفید است وآن را از ما گرفت واستفاده هم کرد.همان طور که می دانید سیستم آموزش وپرورش آمریکا وژاپن  به تازگی بر اساس کتاب آداب تعلیم وتربیت شهید ثانی است ولی آن ها به اسم خود زده اند.ای کاش اگر احزاب ما این تعهد اسلامی را ندارند لااقل دید سیاسی داشتند ,حتی دید سیاسی هم تفرقه را مردود می داند.فکر می کنید چرا دولت های 9و10 در هیچ یک از احزاب نبودند,اگر چه بعضی زور می زنند آن ها را به اصول گرایان بچسبانند ولی صریحا آقای احمدی نژاد اعلام کردند که من جز هیچ باند وحزبی نیستم.چرا باشد وقتی حزبی بودن جلوی کارش را می گیرد,به خاطر همین هم این اواخر دولت, چپ وراست به او تازیدند. باید دانست که اگر از خواب غفلت بیدار نشویم,اگر علما وروحانیون از خواب بلند نشوندناچار کشور به دست آمریکا می افتد.چنان چه دیدید بر اثر خواب بودن خواص وروحانیون وعلما آن فتنه ی بزرگ که سال ها پیش رهبر انقلاب  آن را گوش زد کردند در حال اجراست.خواص کشور خوابیدند ودر زیر همین خواب  بودن فعالیت هسته ای مان تق ولق شد.ما باید در برابر چه چیزی خوش حال باشیم؟ احزاب گفتند ما مذاکره می کنیم وتحریمی باقی نمی گذاریم.بعد از این قضیه همان تحریم ناچیزی که قولش را داده بودند,همان هم اجرایی نشد وحتی تحریم های جدید هم اضافه شد.

چه کسی پاسخ گو است؟خواص ما کجایند؟چه می کنند این خواص؟.

بعداز این همه قول شکنی آمریکایی ها دوباره این احزاب ومسولین دولت می خواهند به زور از آمریکایی ها اعتماد جلب کنند.رهبرمعظم هم چند روز قبل از مذاکره ها گفته بودند که ما به این مذاکره ها خوش بین نیستیم.

حال می خواهیم معیار های یک حزب خوب را بازگو کنیم.اگر چه همان طور که گفتیم حزب در ایران معنایی نداردوکاری هم ازشان بر نمی آید اما چون درواقعیت احزاب وجود دارند باید ملاک هایی برای شناخت آنها هم باشد.در این جا 2معیار را بازگو می کنیم:

1-داشتن رهبر وسر پرستی صددرصد, صددرصد مورد اعتماد مردم وامین.خوب این معیار در مورد احزاب ما نیاز به توضیح ندارد شما خیلی بهتر از اوضاع باخبرید!!!!!!احزاب نه مورد اعتماد مردم اند ونه امین اند.آری احزاب شاید در نطق هایشان حرف ها ی زیبا زیاد بزنند ومی زنند.از درست کردن معیشت مردم می گویند از ارزانی خبر می دهند اما در واقعیت معلوم نیست این حرف ها به کجا می رودوباید آن را در عمل احزاب دید.

2-داشتن شعار ها وآرمان هایی که از خواسته های مردم برآید.

خب از مهم ترین خواسته های مردم واصلی ترین خواسته های مردم,به غیر از ارزانی ومعیشت تشکیل یک دولت اسلامی است.کدام حزب می داند دولت اسلامی چیست؟مگر مردم برای تشکیل چنین دولتی قیام نکردند؟پس کجاست این دولت؟اسلامی که درون کتاب هاست که به درد نمی خورد,اسلام اگر بخواهد ظهور کند در قالب یک حکومت جهانی باید ظهور کند وهمه ی تلاش ما هم باید همین باشد.کدام یک از احزاب به فکردرست کردن یک چنین دولتی هستند؟

شاید شما بگویی دولت اسلامی به چه درد می خورد؟مردم ارزانی می خواند,کار می خواهند,آرامش می خواهندو...خب یک چیز می گویم آیا مگر دولت اسلامی نمی تواند یک چنین چیزی را داشته باشد.آن دولت اسلامی که درباره اش صحبت می کنیم علاوه بر این که معیشت را درست می کند وغیره را,مزیت فراتری هم داردوآن این است که تو را به منبع عشق وصل می کند.دولت اسلامی دولت عاشقی وانسانی است.دولت اسلامی جامعه را عین آرامش می کند,انسان را از دغدغه ها خالی می کندتا بتواند در پرتو این آرامش دنیای دیگر خود وآخرت خود را به بهترین شکل رقم بزند.این معنای همان است که در کتاب ها آمده است«هم دنیا ی آباد وهم آخرت آباد».هم معیشت را درست می کند هم از برزخ عبورت می دهددولت اسلامی سرشار از عشق به همه ی انسان هاست,عشق به خدا ومملو از عشق به کسانی که در فراق ما می سوزند ومجنون ماهستندوچیزی جز محبت وعشق نیست.

ان شاالله ادامه دارد....

 

  • مصطفی شمس

نظرات  (۳)

  • تازه وارد!!!
  • سلام
    کاش یکی مثل شما تو دانشگاه ما بود!!!
    خیلی پرمحتواست...
    یا علی
    سلام بزرگوار
    الحق و الانصاف گل گفتی.
    این احزاب حجابی شده اند برای انقلاب اسلامی.
    سلام برمجاهد راه حق
    عالیست وبه جا
    خداوند پش51413ت وپناهتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی