یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

من ماهی

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

روح انسان خاکی,از روح اصلی گرفته شده است.برای درک بهتر این نکته شما را به یک آزمایش ساده که البته نیاز به انجام آن نیست دعوت می کنم البته همین که تصور کنید برای من بس است.

وسایل مورد نیاز:لامپ,تعدادی شیشه«البته شیشه ی خانه ها»,برق,2چشم باز,دقت.

مراحل کار:لامپ را روشن کنیددر این حال می بینید که منبع نور لامپ است.حال می آییم شیشه ها راجلو ی نور البته, با فاصله می گیریم.وقتی 2چشمتان را باز می کنید می بینید که از منبع نور تا تا پایین وتا نور بیاید از شیشه ها گذشته وبه زمین برسداز مقدار نور کم شده است.روح انسان هم که در زمین زندگی میکند همان نور است که از بالا به پایین آمده است واز مقدار نورش کم شده است.در این حالت است که می گوییم روح انسان از همان اول موحد است.

در کوچه ها وخیابان ها ,از داخل خانه ها, در بازار میان مردم که گذر می کنی ,از میان دانشگاه ها ودبیرستان ها که می گذری,در بین افراد فامیل,از پسر خاله گرفته تا خود دختر خاله,همه را مشغول کاری می بینی.مادری را می بینی که ماه به ماه طلای در دستش  دلش را می زند واز آن گی های سه پیچ به شوهرش می دهد که من می خواهم طلای دستانم را عوض کنم تا باآن چشمان  خواهر شوهرم را در بیاورم.پسری را می بینی که هر روز مدل موهایش را با مد روز محله مطابقت می دهد,امروز مدل سون فردا مدل بوکسری پس فردا آلمانی محرم مدل چپ نیمه ی شعبان مدل سیخ.یادختری را می بینی که....«از گفتن آن معذورم»انگار همه به دنبال گمشده ای می گردند.همه به دنبال سوزن خود در انبار کاهند.اما گمشده ی ما سوزنی نیست که نتوان آنرا پیدا کرد.فرق ما آدم ها باکسی که سوزنش را در انبار کاه گم کرده است در آن است که ما مانند ماهی ای هستیم که که در آبی هستیم ودر همان حال به دنبال آب می گردیم.آب همه ی زندگی مارا فرا گرفته است.در میان ما چه کسی است که قدر آب را بداند؟.مگر هوا برای ما ماهیان آب می شود.مگر دنیا برای ما خدا می شود.

تمام

یاعلی مدد

 

 

  • مصطفی شمس

نظرات  (۴)

  • سعید ابراهیمی
  • خوشالم اولین نظر این پست ماله منه!!!
    راستی سلام
    و اما بعد...
    متن رو خوندم خیلی فاز داد، ایول، ماشالله، آفرین، باریکلا و الی آخر!
    خارج از شوخی خیلی زیبا بود احسنت.
    موفق باشی.
    Tosif zibaie bood
    khoda be hamraht
    ya ali
    احسنت اخوی
    از مطالبتان استفاده می کنیم.
    ومن الله التوفیق
    سلام .
    منم عباسی 
    خوشم اومد قشنگ بود . 
    مطلباش مفیده خلاصه حالیدم 
    اینم مال منه : wikidanesh.tk

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی