یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

احزاب بی معنی2

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به به همه ی رفقا.

ادامه احزاب بی معنی رو توی این مقاله دنبال می کنیم.یاعلی.

ای گروه های مختلف اگر شمابرای کشورتان دل می سوزانید وبرای ملتتان دلسوز هستید,باید بدانید که این ایجاد گروه هاواحزاب مختلف برای ملت ما سم قاتل است.هواهای نفس را کنار بگذارید با ملت در یک مسیر حرکت کنید.هر چند راه شما از را ه ملت ایران خیلی فاصله دارد..

احزابی که در ایران پیدا می شودوآن جمعیتی که طرفداران آن ها هستند اینها«کل یلعن صاحبه»(هر یک به رفیقش لعنت می کند)جامعه ی توحیدی جامعه ی وحدت است.اصل این حزب بازی را درست کردند که نگذارند مردم باهم آشتی کنند.با ایجاد حزب وهم چنین اختلافات,  جوری نشان می دهندکه ایرانی ها یک جمعیتی هستند که هیچ نظمی برآن ها حاکم نیست.,حکومتی ندارد.

همه ی قشر ها به معنویت خودشان به اسلام خودشان توجه کننداین اختلافاتی که بین احزاب هست ضرربرای کشور ماست,هم ضرر به ملت ماست,مضر براسلام ماست.به خاطر همین هم هست که مشکلات ما حل نمی شود ,احزاب ما به اسلام کاری ندارند.واقعاکه..

احزاب چیزی نیستند ها اما ادعایشان زیاد است,نه واقعیتی دارند,نه برنامه ای برای ملت دارند,هیچ فقط حرفها را,واژه ها را خوب ادا می کنند بعد عده ای خیال می کنند احزاب چه تحفه ای هستند.

این احزاب هستندکه نمی گذارند دولتی را که می خواهد برای خدا ,برای خدمت به همه ی انسان ها, یابرای اسلام خدمت می کند وخادم ملت است ومی خواهد خرابی ها رااصلاح کند,نابسامانی ها راترمیم کند,نمی گذارند درست کار کند.به او تهمت می زنند,کار هایش را وارونه نشان می دهند,کار شکنی می کنند ونتیجه ی این اختلافات هم یک وقت می بینید که یک هو دولت عوض می شود واز طرف خود احزاب روی کار می آید وهمه ی نشانه های یک حزب باز را دارد.نمونه ی کامل نفاق است,چیزی نیست اما خیلی صدا می کند ,دروغ هایش را بزرگ می گوید که همه باور کنند,خود را مقدس مآب نشان می دهد,حرف از امام وآقا می زند,اما...

احزاب فساد ایجاد می کنند .احزاب همه با اسلام مشکل دارند.البته هیچ وقت احزاب نمی آیند که بگویند ما بااسلام مشکل داریم.حال اگر یکی از اجزا احزاب رییس جمهورت بشود آن وقت چه می شود!چه بسا این احزاب باعث این می شوند که این نهضت به ثمر نرسد.

مگر ملت ایران یا بهتر بگویم مردمان سراسر جهان چه می خواهند؟انسان ها چیزی جز عشق می خواهند؟چیزی جز محبت می خواهند؟چیزی جز عدالت می خواهند؟چیزی جز حکومتی سرشار از آرامش می خواهند؟چه کسی می تواند بگوید من بدون معنویت زنده ام؟انسان ها چیزی جز عشق به همه ی خوبی ها می خواهند؟انسان ها به دنبال اسلام اند.هر چند که این را شاید ندانند,حتی در میان ایرانیان هم  نمی داننددکه اسلام را می خواهند.از ویژگی های حکومت اسلامی ودولت اسلامی این است:همه آزادفکر می کنند,آزاد نظر می دهند,آزاد عمل می کنندواستقلال دارندوما هم به دنبال چنین حکومتی هستیم .تا مرتبه ای را به جلو آمده ایم اما این تمام راه نیست.هنوز دولت ما اسلامی نشده است تا جامعه ای اسلامی داشته باشیم.

عقیده ی ما در یک حکومت این است که باید کشورمان مستقل باشد,مال خودمان باشد,منافعش مال خودمان باشد,آقا بالا سر نداشته باشیم والبته این به معنای قهر با دنیا نیست.ما کشوری می خواهیم که زحمت ودسترنج مردم برای خودش باشد,معنویاتش درست باشد مادیاتش درست باشدو

تمام.........ادامه دارد......یاحق

  • مصطفی شمس

نظرات  (۲)

سلام ، جامعه توحیدی به سمتی پیش خواهد رفت که عاری از احزاب وابسته به منافقین و استکبار باشد. به امید ریشه کن شدن تمامی احزاب  شیطانی از جامعه آرمانی...

موفق باشید .. یا علی

می نویسم
"حزب فقط حزب الله
رهبر فقط روح الله"
تو بخوان
"حزب فقط حزب الله
رهبر هم روح الله هم سید علی"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی