یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

احزاب بی معنی..

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

احزاب بی معنی....

بسم الله الرحمن الرحیم

اصلا حزب در ایران معنی ندارد  در هیچ جای دنیا.چیزی که احزاب از مردم می خواهند این است که مردم بیایند در فلان حزب ثبت نام کنند تا در محافلی که احزاب درست می کنند مردم برایشان هورا بکشند وزنده باد فلان حزب بگویند,این اوج اهداف احزاب به خصوص این احزاب ایران است.

احزاب به گونه ای عمل نمی کنند که هرکس سرش به کار خودش باشد ودر جهت رفع مسائل مردم تلاش کنند بلکه باهم مخالف اند و سر دنیا باهم دعوا می کنند وباز هم احزاب ایران در این جهت از همه پیشی گرفتند تا این حد.یک راه استفاده ی غرب و آمریکا از مخازن وممالک ما همین است که در یک جامعه ای که باید روبه پیشرفت وتعالی باشد از طریق تشکیل حزب باهم دشمنی می کنند و انگار نه انگاری که مردمی هم هستند,آن هم چه مردمانی ,مردان وزنانی که این انقلاب را پیش بردند وآنان هیچ کسی نیستند جز مردم پاک ایران.دشمن استفاده اش را می کند از آن طرف احزاب تو سر هم می زنند.دشمن  نفت وگازما را می برد  وکسی هم نیست حرفی بزند چون همه باهم یک فکر واحد ندارند ,باهم دشمن اند.گروه گروه می شوند وجالب هر گروهی دشمن گروه دیگر.باز اگر همه ی این احزاب در یک مسیر می رفتند باز مضایقه نبود چرا که همه در یک مسیر واحد بودند,همه یک فکر داشتند.

آن هایی که می خواهندملت ما را بچاپند وذخایر ما را ببرند در یافته اند که تنها عامل پیروزی ملت محترم وگل ایران 2عامل است:یکی ایمان واسلام عزیز که پشتیبانشان است,ودوم وحدت کلمه .حال این احزاب مختلف ,گروه های مختلف در کشور ما باعث شده اند که وحدت به هم بریزد.البته این که می گویم با هم اختلاف دارند شاید احزاب در زبان چیز دیگری گفته ویا از هم تمجید هم کنند اما در عمل ,وای.شکستن وحدت مردم یک کشور از بهترین راه هایی است که می شود یک کشور را نابود کرد,زیرا در این موقعیت بدون هیچ قوای نظامیی قشنگ کشور را به هم می ریزند.در ذیل این مطالب این را هم بگویم شاید شما رفیق عزیز با خود بگویی آخر ایران چه مالی است که آن ها بخواهند تازه آن را بچاپند,البته با این چیز هایی که در مدارس وتوسط این معلمان در مغز من وامثال شما می کنند انتظاری هم غیر از این سوالات نیست,ما هر معلمی را دیدیم از در کلاس که پاهایش را گذاشت تو بسم الله,آمریکا خوبه ,اروپا خوبه ولی ایران جیزه.یک کلمه شما بگویی که امید دهند به بچه ها نه که بابا همین شما ها باید سفت ومحکم بایستید با همه ی مشکلاتی که هست کشور را بسازید.البته منظور من این نیست که ایران مشکلات ندارد,اصلا وجود احزاب یک مصیبت عظمی است.

لکن احزابی که خود دشمنان دارند فرمش یک جور دیگر است,این طور نیست که یک کاری بکنند که برای کشورشان بد باشد.

جنگ سیاسی بین احزاب باعث شد از گرفتاری های مسلمین وبه خصوص ایرانیان خوش مرام غفلت شود.برای دشمن چه چیزی بهتر از این است که ما صبح که بلند می شویم همه اش مشغول حزب بازی باشیم ویا مشغول مخالفت خودمان با خودمان باشیم.مخالفت روحانیون با دانشگاهیان,دانشگاهی ها با روحانیون,این مذهب با این مذهب,این حزب با آن حزب وهمین طور تا آخر ,اصلا یک وضعی.دشمنان ما به خصوص آمریکا از اجتماع توده های مردم با هم می ترسند,از این جهت که  به واسطه این که مردم باهم مجتمع نشوند,ومربوط به هم نباشند وبه گروه هایی تقسیم شده  وهر گروه مخالف گروه دیگری ,احزاب را در دهان ما انداختند والبته این کار را هم کردند وخودشان هم یک چیزی ,صورتی در آن جا ساختند که به دیگران بگویند ببینید که مثلا در مجلس انگلستان حزب کار گر داریم وحزب مثلا فلان داریم پس خوب است ما هم حزب داشته باشیم.

اما دشمن وآمریکا جور دیگر فکر می کند ,آن ها وقتی حزب تشکیل می دهند  هر 2دشمن یکدیگر اند و دشمن هم استفاده اش را می کند.آنان  به ما می گویند که شما اگر می خواهید متمدن باشید باید حزب داشته باشید بدون حزب جامعه ای عقب افتاده اید!.احزاب از وقتی که در ایران متولد شدند مشغول کوبیدن یک دیگر بودند.

آزادی غیر از توطئه است .آزادی آزادی بیان است,هرچه می خواهند بگویند اما توطئه نکنند.در دولت 8که بعضی از جوانان ما هنوز سنگ آن دوره را به سینه می زنند  در دانشگاه وقتی کسی به رییس جمهور انتقاد می کرد بعدا کتک می خورد وبه کلی شخصیت جوان به هم می ریخت,این مخالف آزادی بیان است.

این حزب های مختلف هیچ وقت هیچ کاری ازشان بر نمی آید.همان طور که دیدیم در دولت های 9و10 خدمت بیشتری به مردم شد.چرا؟چون دولت 9و10 به هیچ گروهی وابسته نبود,اگر چه بعضی از انسان های مریض دلشان می خواهد آنها را به اصول گرایان وصل کنند.اگر اصول گرایی این باشد که در کشور ماهست ,نه خیر دولت 9و10 این جور اصول گرا نبود ,اما اگر اصول گرایی به معنای گرایش به اصول انسانی واسلامی است باید بگوییم دولت9و10 این گونه بود البته باهمه ی کار شکنی ها ومانع هایی که در برابرش بود مانند همین احزاب وحتی اصول گرایان.

متوجه باشید این ملت عزیز را گروه گروه نکنید ,این مملکت با وحدت پیش رفته است,متفرقشان نکنید,حزب سازی دشمن درست کردن است.

آن هایی که می خواهند منافع ما ها را ببرند وخوف این را دارند که اگر اسلام به معنای واقعی کلمه وبه دور از خشکه مقدس باز ها ومقدس مآب ها اجرا بشود ورژیم جمهوری اسلامی پابر جا بشود,دیگر برای آن ها در هیچ جای دنیا ,حتی کشورشان ,هیچ جایگاهی نیست.دشمن برای همین شروع می کند به درست کردن احزاب .آن ها فهمیدند که با وحدت شکست خوردند می خواهند این را از ملت شریف ما بگیرند.احزاب این گونه نیستند که به نفع مردم وبه نفع اسلام کاری بکنند.به خدا انسان گاهی وقت ها دلش می سوزد که احزاب در حال چاپیدن حق ملت ما می شوند  واصلا مردم در نظرشان نیست بعد گاهی اوقات انسان از آن ها تعریف می کند البته این ناشی از ناآگاهی  واطلاعات دروغی است که در روز نامه ها ورسانه  ها به غلط زده می شود.

آحاد واحزاب کار ازشان نمی آید,گروه گروه کار ازشان نمی آید ,ملت ازش کار بر می آید,اگر ملت هم بخواهد گروه گروه بشود محکوم به شکست است.

والسلام..........ادامه دارد.....

 

 

  • مصطفی شمس

نظرات  (۱)

آحسنت.موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی