یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یده

یک قدم جلوتر

یکى از شما دوستان گفتید که نسل کنونى کشور و ملت ما، از نسل اولِ انقلاب کمتر نیستند، این حرف من است؛ بنده هم همین عقیده را دارم و بارها هم گفته‌ام و به این معتقدم. شما جوانهاى نسل امروز، در بخشهاى مختلف نشان دادید که یک قدم جلوتر رفته‌اید؛ یعنى نسل جوان ما یک قدم به جلو حرکت کرده است؛ منتها کوره‌ى جنگ تحمیلى و دفاع مقدس و آن حال و هواى عجیب، یک تأثیرات طبیعى‌اى دارد. اگر آن وضعیت، امروز هم پیش میآمد، آن وقت معلوم میشد که جوانهاى ما چقدر در زمینه‌هاى معنوى پیش رفته‌اند. و ما امروز داریم این را مشاهده میکنیم؛ هم در دانشگاهها و هم در بیرون دانشگاه‌ها. بنابراین علم را باید با دین و اخلاق توأم کرد.
امام خامنه ای

کلمات کلیدی

ssd

دوستی بامردم اسراییل

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۵ ب.ظ

بسم رب شهدا والصدیقین

دوستی بامردم اسراییل

آقای مشایی شاید صدها سخنرانی علیه اسراییل داشته باشند ودارند.بعد از این که آقای مشایی بحث دوستی بامردم اسراییل راپیش کشیدند ،اگر کسانی می آمدند ومی گفتند که آقا این حرف که تو داری می زنی اشتباه است ،غلط است ،خب باهم بحث می کردیم ببینیم این حرف درست است یااشتباه .ولی این که درروزنامه ای مثل کیهان نوشته بشود که مشایی دربرابر اسراییل سرتعظیم فرود آورده است یااین که مشایی اسراییل راتمجید کرده است این کار بسیار غلطی است اما حالا مشایی درباره ی اسراییل چه گفته است :دریک سخنرانی درمورد گسترش افکار انقلابی جمهوری اسلامی ایران به دنیا بوده که این مکتب این قدرت رادارد که خودش رابه دنیا عرضه کند مابنای دشمنی با مردم در دنیا نداریم ما با همه ی مردم دنیا دوست هستیم حتی مردم آمریکا واسراییل.معنایش این است که اصل ماجرای سیاست بین الملل مادوستی بامردم است ،موضع ماموضع پیغمبراست .آقای مشایی گفتند بعد از آن یقه ی مرا گرفتند که چرا تو گفتی ما با ملت اسراییل دوست هستیم،ایشان می گفتند من یک لحظه شک کردم که نکند اشتباهی شده آخر بعد از آن هم خبرنگاران به من گفتند که چرا تو گفتی ماباملت اسراییل دوست هستیم .آخر کلمه ی ملت یک کلمه ی سیاسی است وبه دولت برمی گردد.ایشان می گفتند من یک لحظه شک کردم که نکند گفتم ملت اسراییل .حالا اگر من ملت هم گفته باشم ،که نگفتم،آخرسابقه من مشخص است 2روز قبل از این حرف، من علیه اسراییل حرف زده بودم اگر 2یا 3سال پیش علیه اسراییل حرف زده بودم خب می گفتیم بعد از 3سال بریده وموضعش عوض شده است .مشایی می گوید بعد از آن رفتم پیاده شده ی سخنرانی رادیدم ،دیدم که بابا من گفتم مردم نه ملت.بعد از آن هم چون روز نامه ها این موضوع را خیلی بزرگ کرده بودند امام خامنه ای درسخنرانی فرمودند:چرااین قدر این قضیه را کش می دهید وآن رابزرگ می کنید یک حرف اشتباهی زده شده وتمام شد دیگر ادامه ندهید.ولی بعد از آن دیدیم که روزنامه ها به کارشان ادامه می دادند.بعد از آن سخنرانی ،مشایی یک نامه به رهبری داد وگفت که من مطیع رهبری هستم وحرف ایشان فصل الخطاب است .ولی بعد از چند سالی که از این می گذرد می بینیم که آقای جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری   دوباره در یکی از سخنرانی های خود در سفر های استانی دراین باره سخن می گوید من واقعاً تعجب می کنم که ایشان که خود را سرباز ولایت فقیه می دادند چرادوباره این حرف ها راپیش می کشند.

والسلام

 

  • مصطفی شمس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی